Няколко кратки коментара, които може да са ви от помощ:
Попитайте организаторите с какво място ще разполагате, дали осигуряват някакви помощни средства, примерно: контакти, стол, осветление. Къде точно ще се проведе събитието, за да можете да огледате предварително, ако имате възможност. Ако не можете да отидете лично попитайте могат ли да ви изпратят снимки.
Измислете тема за представянето си, която да отговаря на продуктите ви. Ако са скъпи – аранжирайте ги със съответните аксесоари и качествени текстили , ако са за деца – създайте весело и приказно настроение. Поставянето на продуктите в контекст помага и за разбирането на тяхната функция – сложете в хубавата керамична купа, която сте сътворили няколко свежи плодове.
масата с приказен сюжет на Нечо по време на `В самолет без билет`
Покрийте масата с плат в
неутрален цвят, който да стига до земята и да скрива конструкцията и
всички ненужни кутии, опаковки и багажи.
Направете голям надпис с логото или името на вашите продукти. Посетителите трябва да разберат кои сте и да ви запомнят. Мария Бурова и нейните произведения на HMD в ПловдивПоставете видими цени. Понякога потенциалните купувачи са твърде срамежливи да попитат и просто отминават, а атрактивните цени могат да станат повод и за спонтанна покупка. Направете красиви етикети, без правописни грешки. Подредете продуктите по цена.
Разположете произведенията си във височина. Това ще позволи да ви забележат от далеко, а и винаги е по-удобно за разглеждане когато нещата са на височината на очите.
Изберете качеството пред количеството. Когато хората купуват ръчно изработени продукти, те търсят майсторство в изработката и уникалност. Не отиват на подобни базари, за да получат масова продукция, така че ако се постараете във всяко от вашите неща да има нещо различно ще продавате повече.
чашите на Бензо – щанд по време на `В самолет без билет`
Изберете качеството пред количеството. Когато хората купуват ръчно изработени продукти, те търсят майсторство в изработката и уникалност. Не отиват на подобни базари, за да получат масова продукция, така че ако се постараете във всяко от вашите неща да има нещо различно ще продавате повече.
щтандът на Otto eco toys: най-голямата атракция на есенния HMD
Няма коментари:
Публикуване на коментар