Планиране на празниците

Знаете ли, че до Нова Година остават 10 седмици, до Коледа – 9, а до Хелуиин само 2 ? 
Може да ви изглеждат далеко, но ако планирате да се възползвате от празничната еуфория по закупуване на подаръци и да реализирате продуктите си, трябва да започнете именно от сега. 


Ранното обмисляне на търговската ви стратегия по време на празниците ще свали част от напрежението и ще ви остави повече време за опаковане, изпращане и надписване на поздравителните картички в последния момент. Направете анализ на миналогодишните си ангажименти и поръчки и на базата на очакванията ви за продажби тази година се подгответе своевременно с достатъчно материали и готови продукти. Започнете рекламата на зимните и празнични оферти поне един месец преди самите празници. Ако не сте новаци в тази сфера, сигурно вече знаете от опит, че получаването на колетна пратка понякога отнема време, а последните поръчки през интернет са до началото на декември. Реално по-голямата част от поръчките, които може да очаквате да реализирате за Коледните и Новогодишни празници се изпълняват през ноември. Погрижете се и вашите партньори от галерии и арт-магазинчета да бъдат заредени с достатъчно количества ваши продукти.

Освен за официалното начало на шопинг-сезона през ноември, може да се подготвите и за сезона на именните дни, които изобилстват през следващите месеци. Това е и времето, в което подновяваме своя есенен и зимен гардероб. На почит са шалове, шапки, ръкавици и жилетки. Може да отпечатате собствена серия календари или поздравителни картички, но трябва да побързате максимално, защото скоро всички печатници и рекламни фирми ще бъдат задръстени от поръчки. По време на празниците са много търсени декорациите за дома и Коледното дърво.

Запасете се с много добро настроение и цветове от слънчевата есен. Реализирайте смелите си нови идеи, бъдете свежи и оригинални – това винаги ще бъде оценено от клиенти те ви и те ще ви обичат.

брошки – есенни листа от Бети Церовска

Няма коментари:

Публикуване на коментар

---------- ----------