Интервю с Венера Хитова

Тази червенокоска беше част от екипажа по време на 7-мото издание, а сега разказва малко повече за себе си и нещата,които прави.


Разкажи ни за себе си и за нещата, които правиш.
Здравейте! Казвам се Венера. В хендмейд пространството се подвизавам като Червенокосата Вещица, пък бижутата ми са правени под лейбъла “Red Witch Crafts”.
Занимавам се активно с дизайн и изработване на бижута от около 5 години. Всичко започна като на майтап-просто исках да нося нещо уникално и започнах да променям бижутата, които си купувах. Докато се усетя, вече направих множество бижута, участвах на две изложения, и спечелих конкурс за дизайн на бижу. Чак не ми се вярва...но истината е, че бижутата са моята голяма любов.


С какво друго се занимаваш ?
Работя в централата на компания, която притежава верига от частни езикови школи. Когато мога, пиша за сайта за четене и книги „Аз Чета“. Блогвам на http://theredwitchdiaries.blogspot.com. Това е моето пространство, в което пиша за бижута, изкуство, дизайн, литература, музика, фотография, и въобще всичко, което ме вдъхновява.


Какво те вдъхновява?
Mузиката и визуалните изкуства много ме вдъхновяват. Например, класически черно-бял филм от златната епоха на Холивуд, художествената фотография, персонажи от класическата западноевропейска литература, течения в модата, разбира се...

Слушаш ли музика докато твориш ?
Да, непрекъснато. Най-често Дейвид Боуи, той като че ли ми действа много вдъхновяващо. Харесвам по-непопулярните му неща. Иначе, обичам да слушам джаз, чилаут и инди рок.

Къде работиш по проектите си ?
В моята стая, най-често на леглото. Учудващо е колко малко пространство ти трябва, за да правиш бижута...обаче ти трябват адски много пликчета за мъниста!
















Опиши своя стил
Разнообразен, варира в зависимост от настроението ми. Харесвам минимализма и елегантността в бижутата. Харесвам етно-, бохо- и кежуъл шик - стиловете. Земните цветове. Ярките и странни комбинации. Съчетанието на на пръв поглед несъчетаеми цветове и материали.

Разкажи накратко за развитието на твоята работа - от първите ти проекти до сега
Когато гледам снимки на първите си бижута, имам чувството, че ги е правил някой друг. Не, че не се разпознавам в тях, но доста път съм извървяла оттогава. Първите ми проекти бяха повечето гривни и обеци. Тогава доста се заигравах с телта... С течение на времето, проектите ми станаха по-рафинирани като изработка, научих много нови техники, открих любовта си към гривните с висулки, открих нови материали за работа... В момента готвя първата си тематична серия бижута, озаглавена „The Sands”.


Има ли някой твой колега, работата на когото наистина харесваш ?
Да, разбира се! Харесвам герданите на Craftwomen, обиците на EARRINGBOX Studio, гривните на Stefi T. В България има страшно талантливи дизайнери на аксесоари и аз съм много щастлива, че познавам някои от тях!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

---------- ----------