Интервю с Марина Симеонова


Разкажи ни за себе си и за нещата, които правиш.
На 28 години съм, живея в Шумен. Рисувам от както се помня, но най голямата ми любов е киното. Завърших анимационна режисура в Натфиз през 2011, а междувременно станах майка на три прекрасни дечица. Сега целият ми живот представлява анимационен филм.

С какво друго се занимаваш ?
Много ми е трудно да отговарям на въпроса „ какво работиш?“ ...използвам всеки удобен случай да вложа творческата си енергия. Не харесвам думата „изкуство“... твърде много ми напомня на „изкуствено“, обичам да правя нещата спонтанно и без претенция . Това е и основния ми стремеж когато изработвам бижута, да са семпли и ясни и в същото време необикновени.
В момента съм се захванала с толкова много неща, че ми се иска денонощието да имаше още няколко часа. Освен с анимация и бижута, се занимавам с рисуване на коприна, декорация на стени и пространства, попадат ми и проекти за графичен дизайн. Скоро спечелих конкурса за лого на кампанията „Шумен- кандидат за европейска столица на културата“.

цялото интервю четете в cultbox

Няма коментари:

Публикуване на коментар

---------- ----------