интервю с Гергана Драгнева

Още един от усмихнатите участници в Urban fairy tales


Разкажи ни за себе си и за нещата, които правиш.
Казвам се Гергана Драгнева, икономист по образование, от година и половина имам дъщеря, с което много се гордея. Обичам да изработвам малки аксесоари- гердани, обици, гривни.


С какво друго се занимаваш ?
Почти цялото ми време е заето със забавление с малкото ми момиче- строим кули от кубчета,  учим цветовете, тичаме навън. За допълнителен тонус от четири години ходя на народни танци и така поддържам във форма духа и тялото!

Какво те вдъхновява?
Всичко около мен- детската усмивка, цветовете на природата, есенните листа, водата и цветята!




Каква музика обичаш да слушаш и коя книга е в момента на нощното ти шкафче?
Когато изработвам нещо, пазя пълна тишина, защото тогава е обедната почивка на детето, а през останалото време слушам някое радио. А книжките сега са навсякъде- в библиотеката, на масата, по шкафовете, на земята, и разбира се, повечето са детски, защото сега опознаваме света- животните, предметите и разни други картинки.


Къде работиш по проектите си ?
Работното ми място е малко и уютно- вкъщи на дивана, а необходимите ми материали са подредени в една голяма кутия, която мога бързо да затворя и прибера далече от палавите детски ръчички :)


Опиши своя стил
Трудно ми е да го определя и все още го търся, старая се нещата да изглеждат завършени, или „всичко да е на мястото си“.


Разкажи накратко за развитието на твоята работа - от първите ти проекти 
до сега ?
Ще се върна години назад, когато бях в първи клас и участвах в конкурс за рисунка на асфалт- спечелих първо място :) След това рисувах в свободното си време, опитвах да работя с глина, плетях за себе си и правех разни сувенири за подарък на близките. И така до преди няколко месеца, когато реших, че трябва да се заема по- сериозно и да разширя колекцията си- декорирах няколко стъклени чаши, изработих голям брой копринени цветя и облекла за книжки, опитах да направя обици и те станаха любимото ми занимание. Старая се да бъдат уникални и харесвани, да се отличават и разпознават с нещо специфично за мен.


Има ли някой твой колега, работата на когото наистина харесваш ?
Има много автори, които харесвам, и най- много тези, които имат нови идеи и собствена техника на работа.

още интервюта можа да прочетете ТУК

Няма коментари:

Публикуване на коментар

---------- ----------