Интервю с Недялко Иванов

Разкажи ни за себе си и за нещата, които правиш.
Привет, казвам се Недялко Иванов, но хората ме знаят като Нечо или nechoart. Художник съм, 
а от година и нещо се подвизавам и в хендмейд средите. Правя рисувани обици, значки и рисунки на различни повърхностти.






С какво друго се занимаваш ?
С илюстрация, графичен дизайн и разни други неща. Лятото май има повече занимавки.


Какво те вдъхновява?
Слънчевото  време, хубавите преживявания, готините  хора, с които има какво да си кажеш, хубавата музика, филми. Вдъхновението е като ябълката на Нютън. Седиш си и изведнъж те удря по главата, и... те вдъхновява.


Каква музика обичаш да слушаш и коя книга е в момента на нощното ти шкафче?
Слушам различна по стил музика. Пускам си плейлист  с различни изпълнители и ми става ведро на душата. Почва едно потропване и свиркане с уста, да не си наоколо. А книгата си я нося в чантата, поради липса на нощно шкафче. Гледам да уплътнявам времето прекарано в градския транспорт. В момента чета Collected  short stories v.4 на Съмърсет Моъм. Много са хубави.


Къде работиш по проектите си ?
Рисувам най-често в къщи на масата. И слушам много музика :)

Опиши своя стил
Определянето на стилове със сигурност не ми е сила, но се надявам да е нечовски. Много хора и творци са ми повлияли през годините за да се стигне до тук. Обичам илюстрацията за деца и в последно време рисунките ми са по-ведри и приказни.


Разкажи накратко за развитието на твоята работа - от първите ти проекти до сега
Ами всичко започна малко на шега. Нарисувах чифт обици с момичешки лица за рождения ден на приятелката ми, нямах намерение да правя други, но след като взеха да я спират по улицата и да питат откъде ги е взела си казах «Защо пък не». И така се започна. Не съм си представял, че ще се занимавам с подобно нещо, но истината е че ми доставя истинско удоволствие. Вече има доста различни модели обици, значки, рисунки. Преди месец пуснах от печат и картички с някои от рисунките ми. От доста време исках това да се случи и сега като са вече готови съм много щастлив.

Има ли някой твой колега,  работата на когото  наистина харесваш ?
В България има много талантливи и кадърни хора, което ме радва. Но най ми допадат по-илюстративните автори като Еличката, Мила Лозанова, Кривондела, Деница Бояджиева, мечетата на Nenekidz.


Още от илюстрациите на Нечо можете да намерите в неговия сайт : nechoart.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

---------- ----------