Интервю с Мила Лозанова

Ако сте се срещали до сега с уникалния стил на Мила, със сигурност сте го запомнили. Радваме се, че тя беше част от изданието "На игра" ,
и отговори на нашите въпроси, за да разберете малко повече за нея


Разкажи ни за себе си и за нещата, които правиш.
Аз съм Мила Лозанова, майка на София, художничка.

С какво друго се занимаваш ?
Прекарвам деня пред голям монитор в завод Електроника, работя като художествен директор в рекламна агенция. Вечерите, съботите и неделите с удоволствие се занимавам с бижутата си, значките, майка ми шие брошките и бродира лицата на куклите, аз понякога довършвам нещо късно вечер.

Какво те вдъхновява?
Вдъхновявам се от звуци, музика, цветовете, пазари, платове, материи, десени, стари вещи, ретро картички....

Слушаш ли музика докато твориш ?
Не слушам музика докато работя, обичам обсолютната тишина.

Къде работиш по проектите си ?
Моето ателие представлява куфарче за инструменти пълно с панделки, мъниста и платчета. Отварям си го и работя навсякъде.

Опиши своя стил
Романтичен, отнесен, наивен, сюрреалистичен, непосредствен...

Разкажи накратко за развитието на твоята работа - от първите ти проекти до сега ?
Първата играчка която уших беше направена специално за дъщеря ми още преди да се роди. Това се случи преди почти три години.

Има ли някой твой колега,  работата на когото  наистина харесваш ?
Много ми харесва работата на Вики Книш, Росица Ралева, любимият ми художник е Любен Зидаров.

още от произведенията на Мила Лозанова може да видите в нейния профил в behance.net

Няма коментари:

Публикуване на коментар

---------- ----------