Интервю със Славина Стойкова



Разкажи ни за себе си и за нещата, които правиш.
Здравейте! Казвам се Славина. Правя бижута от моделин, ръчни картички и книгоразделители под името "Minako-sav"


С какво друго се занимаваш ?
Занимавам се и с рисуване, което е по-старата ми страст. В момента съм графичен дизайнер и илюстратор на свободна практика. Използвам това време да изкарам и една магистратура по графичен дизайн в Нов Български. Насочила съм се към рекламата :)



Какво те вдъхновява?
Всичко може да ме вдъхнови, стига да възбуди интереса ми. Аз съм човек, който обръща внимание и на най-малките неща в заобикалящата го среда. В момента черпя вдъхновение от хубавото време :)


Слушаш ли музика докато твориш ?
Различно. Ако съм имала напрегнат ден предпочитам тишината, за да се отпусна. Иначе слушам музика според това, което съм решила да направя. А понякога музиката диктува какво ще е поредното ми произведение :)


Къде работиш по проектите си ?
От вкъщи. Нямам специално работно място, но бих желала някога да имам мини-ателие, където да се вихря на воля  :)


Опиши своя стил
Забавен, сладък и вкусен. Много често ме питат дали бижутата ми от моделин са направени от захар о.0


Разкажи накратко за развитието на твоята работа - от първите ти проекти до сега ?
Първо започнах да правя ръчни картички. Това беше преди две години. Стана спонтанно, както се случи и с първите ми опити с моделин, малко по-късно. В момента не мога да кажа на какво ниво съм, но има още много да уча. Всеки път, когато реша да творя нещо откривам нови методи. Човек се учи докато е жив :)


Има ли някой твой колега,  работата на когото  наистина харесваш ? 
Да. Имах късмета в групата ми в университета да намеря сродна душа, която също като мен прави бижута от моделин. Казва се Диана Атанасова. Нещата и винаги са супер изпипани и грациозни и винаги ме вдъхновяват! Радвам се когато намирам други хора с моите интереси :)
Благодарение на "Самолет без билет" успях да видя и говоря и с други талантливи творци и се чувствах в свои води :) Надявам се да помагат и занапред на младите таланти в тяхното развитие!! 
 снимка от представянето по време на "В самолет без билет" 4 

Разгледайте и страницата на Минако-сав във фейсбук 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

---------- ----------