Интервю с Euphoriagifts

Усмихната и много позитивна, тя взе участие в десетото издание на "В самолет без билет" и спечели симпатиите на всички. С това кратко интервю представяме Euphoriagifts



Разкажи ни за себе си и за нещата, които правиш.
Казвам се Милена и за мен декупажът е хоби и вдъхновение, с една дума: еуфория! Обичам да давам живот на стари вещи, да майсторя нещо с ръцете си, да предизвиквам усмивки с нещата, които правя :)



С какво друго се занимаваш ?
Работя, превеждам филми, бродя по планините, радвам се на природата, спортувам по малко :))


Какво те вдъхновява?
Какво ли не! Природата, нечия усмивка, музиката, приятелски жест, цветовете, предмет, който си представям как ще стане след като го декупирам  ... мога да намеря вдъхновение в есенно листо, в поникнало цвете, в детски смях ... По принцип ценя малките радости в живота и хиляди неща може да ме направят щастлива и да ме вдъхновят да измайсторя нещо :)



Каква музика обичаш да слушаш и коя книга е в момента на нощното ти шкафче?
Джаз!!!! Джазът ме успокоява и вдъхновява.
Коя книга ли? В момента: "Малкият принц". Щом усетя, че започвам да пораствам, се връщам към нея, за да си напомня, че детето у мен не бива да изчезва.


Къде работиш по проектите си ?
У дома, тук ми е най-уютно, в хаоса, който цари на работното ми местенце и в който чудесно се ориентирам.


Опиши своя стил
Понякога е ретро-романтичен, понякога e стихиен, зависи изцяло от настроението ми.

Разкажи накратко за развитието на твоята работа - от първите ти проекти до сега ?
Идеите ми хрумват навсякъде! В трамвая, на улицата, докато работя. Затова винаги нося тефтерче със себе си, за да ги запиша, преди да са избягали :) А после, в първия удобен момент сядам и докато не свърша замисленото, не спирам! Ей така, на един дъх обикновено.


Има ли някой твой колега,  работата на когото  наистина харесваш ?
О, много са! Обожавам чудесните обици от смола и листенца на RALI ART, красотите от филц и вълна на Йовка Христова, "В самолет без билет" се запознах с Виолета Петрова, която шие уникални неща от лен ... ами плетените играчки на Ценка Дюлгярова! Много са наистина, боя се, че ще изпусна някого ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

---------- ----------