Интервю с Елена Георгиева

Тя казва за себе си :"Възможно е да ме сметнете за леко откачена,но ви уверявам че всичко е в допустимите норми и под контрола на ДВСК :)))))))"  ,но ние харесваме по-нестандартните хора, затова я представяме и на вас


Разкажи ни за себе си и за нещата, които правиш.

Занимавам се с прилагане на  положителна енергия и любов в ежедневието си и всичко, което върша, а хората го оценят като изкуство.



С какво друго се занимаваш ?
Обичам да прекарвам повече време усамотена сред природа, имам си къща с градина, мъча се да я правя райска, но определено не съм Господ!!! хи-хи. Отглеждам добитък (дребен, нерогат, предимно котки и кучета, 2 деца барабар с останалото)


Какво те вдъхновява?
Вдъхновявам се от музика,природа, хубави преживявания, от децата ми.




Слушаш ли музика докато твориш ?
Винаги докато творя, без музика просто не ми върви


Къде работиш по проектите си ?
Навсякъде където ме завари идеята, имам си и отредено за целта ателиенце, но не го ползвам много по предназначение, за сега по-скоро е склад на материали и идеи. 





Опиши своя стил
Моят стил е моята уникалност и обратно.


Разкажи накратко за развитието на твоята работа - от първите ти проекти до сега ?
Първите ми ,,творения,, бяха изрисувани керамични съдове, после се отдадох за известно време на рисуване на абстрактни картини, правя гривни и обеци, възглавници и покривки за легла. 


Има ли някой твой колега, работата на когото наистина харесваш?
Има много колеги на които ахкам и охкам, но честно, природата си остава най-великия майстор.


Елена беше част от Summer Art Jam, кйто се проведе през лятото в Бургас, а още от произведенията й може да видите на страницата handmade from Elle 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

---------- ----------