Интервю с Вероника Стоянова

Дни преди предстоящия шести полет бихме искали да ви срещнем с още една участничка от предишно събитие.Тя се казва Вероника и летя В Самолет Без Билет Vol. 5. 


Разкажи ни за себе си и за нещата, които правиш.
Здравейте,
Казвам се Вероника, но всички ме знаят като Рони. Щастливо омъжена жена с прекрасен съпруг и син на 9 години. Завършила съм Мениджмънт и  Счетоводство,  никога не съм практикувала, но пък затова, на пук на всичко взех,  че се захванах с творчество.  Нищо общо, две крайности, но факт! Още като малка проявявах  творчески заложби, редовно организирах и изнасях концерти, ревюта, като  сама  декорирах събитията, рисувах, шиех предимно за куклите си, но и за малката си племеница, милата какво е понесла ..., но най-често го отнасяха пердетата на мама, вечно бяха обшити с нещо ново или вързани на странни възели! 
Сега вече по-осъзната, поне се надявам, се занимавам с изработка на бижута, картички, кутии и каквото още се сетите. Предпочитам да работя  по поръчка, понеже съм на мнение, че така творбата е специална и носи нещо от своя собственик в себе си. Ако денонощието беше 48 часово,  може би времето би  ми стигнало,  да се занимавам и майсторя по голямата част от нещата които ми се иска.


   
С какво друго се занимаваш осен с това? 
През времето когато не творя и не обгрижвам любимите си мъже, се отдавам на другата си страст – готвенето.  Това е страст, за която знаят само най-близките ми и хората върху които съм „експериментирала”! 
Какво те вдъхновява?
Като всеки творец и аз имам нужда от вдъхновение, понякога се изчерпвам и си давам почивка, със седмици не бутвам нищо. С желание за работа, може да ме зареди и една дума, или удовлетворението и блясъка  в очите на хората, когато видят крайния продукт, но понякога ми трябва и нещо повече, спокойствие – намирам го в разходки със семейството, друг път ме зарежда тълпата, в такива моменти се радвам, че живея в София, малките улички пълни със забързани хора правят чудеса. Според мен, всеки занимаващ се с творене, трябва да умее да намира муза във всичко което го заобикаля! 
Слушаш ли музика докато твориш?
В зависимост от наствоението и от това което трябва да изработя слушам музика – винаги различна!



Защо реши да участваш във „В Самолет Без Билет”?
 За участието ми в „В самолет без билет” мога да кажа, че го реших съвсем спонтанно. Мисля, че събитието е много идейно и тук е момента да поздравя екипа му за новаторството, за хъса и желанието да пополяризират нашия труд! Браво момичета!!! Благодарение на Вас, лично аз, а предполагам и всеки друг участник, се среща със сродни по душа и интереси хора, показва творбите си на света и безкрайно се забавлява!!!

Къде ще прекараш лятото?
Мисля да отскоча до морето, но и да не пропусна планината, все пак трябва да заредя батериите!Пожелавам на всички усмихнато и слънчево лято, изпълнено с много незабравими моменти!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

---------- ----------